neděle 16. dubna 2017

Tvoření - Velikonoční tvoření

Toník bojuje s nějakým nachlazením, nic moc se mu nechce dělat, ale i tak jsme malé tvoření s Velikonoční tématikou zvládli.

Nejdříve jsme se pustili do zápichů v podobě zajíčků - pro babičky jako přáníčko k Velikonocům.

Na čtvrtku obkreslena z internetu vytištěná šablona zajíčka, vystřiženo a pak už přišel na řadu Toník s ťupovacím štětcem a tvořil zajíčkům kožíšky:-) Zajuchy jsem pak obtáhla lihovkou a domalovala jim oko, čumáček, pusu a fousky. Na vybrané exempláře jsem pak izolepou přilepila špejli a zápich je hotov.


























Druhým tvořením bylo samotné barvení vajíček. Ano, měla by to být pouze moje záležitost, ale Toník chtěl asistovat, tak jsme tvořili spolu.

Vajíčka jsem uvařila natvrdo, do zavírací misky jsem nasypala trochu rýže, přidala gelové barvy na vajíčka a lžičku vody, zavřela víčkem a zatřepáním promíchala. Pak jsme dovnitř šoupli ještě horké vajíčko a třepáním nabarvili. Vajíčka tímhle stylem mají zajímavý mramorový efekt. Pak už stačilo jen vysypat rýži, vymýt misku a začít znovu tentokrát s jinou barvou:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat