středa 9. května 2018

Tvoření - Jarní strom

Velikonoční výzdoba už chtěla výměnu a tak jsem zapátrala na internetu a na webu Krokotak jsem našla návod na jarní rozkvetlý strom. Trochu jsme si ho upravili k obrazu svému a pustili se s Toníčkem do tvoření. Originální návod zde.




















Potřebujeme:

  • ruličku od toaletního papíru
  • štětec a hnědou barvu
  • nůžky
  • zelený papír
  • hedvábné papíry
  • lepidlo

Ruličku od toaletního papíru jsem rozstřihla a Toník jí pomaloval hnědou barvou. Tím vznikl kmen pro náš strom. 
 


















Pak jsme se pustili do výroby koruny. Zelený papír jsem složila jako harmoniku, uprostřed přehnula  a slepila konce k sobě. Tím vznikl zelený vějíř. 


















Z růžového a bílého jemného papíru jsme nastříhala kousky cca 10x10 cm, z nich jsme s Toníčkem udělali kuličky, které pak Toník nalepil na vějíř jako květy. 
Nejtěžší bylo přilepit kmen, nakonec jsme si poradila tak, že jsem nabarvenou ruličku nahoře ohnula a udělala z ní takovou šipku a ty ohnuté plochy jsem přilepila Herkulesem (než uschnul, měla jsem vše secvaknuté kolíčkem na prádlo). 
Pak už stačilo počkat, až lepidlo zaschne a ozdobu umístit na naší síť, kam dáváme sezónní výzdobu a Toníkovi výtvory. 


Žádné komentáře:

Okomentovat