pátek 17. února 2017

DIY - Garáž pro auta z ruliček od toaletního papíru

Toník je milovníkem aut a už jich má slušnou sbírku. Bylo na čase jim pořídit nějakou garáž. Během Toníkova poobědového spaní jsem se pustila do díla a během hodiny vznikla garáž pro 12 malých autíček. Výroba je vskutku jednoduchá,  nejvíce času jsem strávila hledáním vhodné krabice, do které by se vešly ruličky od toaleťáku naprosto ideálně - tzn. nebyla tam žádná mezera, kterou bych musela nějak složitě vyplňovat. Nakonec to vyhrála krabice od Toníkových bot a zbytek už byl velmi rychlý. Celý postup jsem pro vás nafotila.

1. K výrobě budeme potřebovat ruličky od toaletního papíru (počet podle toho, jak velkou máme krabici, do které je chceme lepit), krabici (poslouží jako pevný obvod pro garáž), nůžky a lepící tavnou pistoli (případně náhradní tyčinky s lepidlem).
2. Z krabice odstřihneme jednu z větších bočních stran.
3. Volné otevírací víko přilepíme k chlopním, aby vznikla pevná boční strana.
4. Začneme s vlepením spodní řady ruliček.
5. Pokračujeme s lepením vzhůru.
6. Zaplníme a přilepíme zbylé volné místo.
7., 8., 9. Garáž je hotova a předána do užívání spokojeného nového majitele.


















Samozřejmě lze garáž ještě nějak ozdobit nebo pomalovat. To už je na chuti a energii stavitele:-)

1 komentář:

  1. To je super. To udělám synkovi taky. Zrovna nedávno jsem mu dělal tkaovou jednoduchou maketu paletového vozíku. Samozřejmě ho v garáži nejvíc zajímaly paleťáky, jenže jednou si s ním najel na nohu a tak jsem mu udělal jeho vlastní, takový malý ze dřeva a pár železných trubek. Celé jsem to pak nastříkal na červenou barvu, kterou vidíte na skladech. A teď máme každý svůj, takže můžeme pracovat společně. :)

    OdpovědětVymazat