sobota 18. března 2017

Hra - Přiřazování ocasům ke zvířátkům

Aktivita na přiřazování ocasů k jednotlivým zvířátkům. Zároveň procvičování i jemné motoriky, protože se ocasy na zvířátka přicvakávají pomocí kolíčků.

Z internetu jsem si stáhla šablony se zvířátky, ty jsem vytiskla a zalaminovala. Poté jsem je vystřihla a pro lepší pevnost ještě podlepila pěnovkou. Podle návodu na šabloně jsem nalepila jednotlivé ocasy na kolíčky.

Zvířátka i s ocásky k vytisknutí odtud. Stránky jsou v ruštině. Odkaz na stažení je fialové tlačítko pod článkem.

Toník v současné době projevuje zájem o kolíčky, rád je na cokoliv přicvakává, tak jsem se těšila, až vytáhneme tuto připravenou hru. Ale s úspěchem jsem se moc nesetkala. Rozhodně se doba zabavení a hraní nerovnala době, kterou jsem strávila výrobou, naopak byla o dost kratší. Toníka totiž vše bavilo jen chvilku, přicvakl dva ocásky, pak ho bavilo je dávat zcela nahodile a blbnout s nimi. Což mi nevadilo, ale když začal poměrně rychle odlepovat jednotlivé ocásky, hru jsem zase schovala. Uvidíme, jestli se za nějakou dobu setká s větším zájmem.







Žádné komentáře:

Okomentovat